poniedziałek, 12 maja 2014

Prolog

Pospiesznie narzuciłam gruby, wełniany płaszcz i upewniwszy się, że nie zostawiłam niczego na biurku, skierowałam się do wyjścia. Na zewnątrz panował przeraźliwy chłód, dlatego ukryłam twarz w ciepłym szaliku, a dłonie włożyłam głęboko do kieszeni płaszcza.
Niespiesznym krokiem spacerowałam ulicami Londynu, które na kilka dni przed świętami były jeszcze bardziej zatłoczone niż zwykle. Wszędzie pełno było choinek przystrojonych kolorowymi lampkami, a zza witryn sklepowych uśmiechały się do mnie pogodne twarze Świętych Mikołajów.
Niebo zasnuły ciemne, burzowe chmury, z których wkrótce zaczął prószyć biały puch. Zerwał się silny wiatr, a spokojny spacer przemienił się w walkę o przetrwanie, przy jednoczesnym przedzieraniu się przez istną białą zasłonę. Moje włosy tańczyły na wszystkie strony, zasłaniając mi skutecznie pole widzenia. Nagle spostrzegłam małą dziewczynkę, która nie zważając na przejeżdżające samochody wbiegła na jezdnię, przeskakując po zamarzniętych kałużach.
- Spójrz! – Krzyknęła, oglądając się do tyłu. – To mamusiu, to! – Wskazała małą rączką na kolorową witrynę sklepu z zabawkami.
W jednej chwili rozległ się przeraźliwy dźwięk klaksonu i zobaczyłam światła reflektorów nadjeżdżającego auta. Podbiegłam do dziewczynki, osłaniając jej małe ciało przed uderzeniem. Strach sparaliżował moje ciało, a kończyny zesztywniały, nie mogąc wykonać żadnego ruchu. Przymknęłam oczy i wstrzymałam oddech, czekając na wyrok śmierci. Poczułam jak moje ciało bezwładnie ociera się o maskę samochodu, a następnie opada na zimny grunt. Nie czułam bólu, wręcz przeciwnie. W tym momencie nie myślałam o sobie, ale o tej niewinnej dziewczynce. Wciąż miałam przed oczami jej beztroski, dziecięcy uśmiech. W jednym momencie wszystko zaczęło znikać, pozostała tylko pustka, w której zatracałam się jak w bezkresnym oceanie. Zamknęłam powieki, zachłannie łapiąc powietrze do ust.
I wtedy zapadła ciemność.


______________________
A więc jest i prolog!
Przyznam, że nosiłam się z zamiarem napisania go już od bardzo dawna, ale dzisiaj miałam nieoczekiwany przypływ weny i tak jakoś wyszło.
Na początek kilka praktycznych informacji.
Wiem, że pierwsze rozdziały nie będą zwalały z nóg, ale musimy przez nie przejść, żeby później zaczęło robić się ciekawiej.
Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie.
Jeżeli ktoś chce być informowany o nowych rozdziałach, proszę o zostawianie userów w komentarzach. Każda opinia się liczy, dlatego powiedzcie mi co sądzicie!
Nowy rozdział powinien pojawić się jakoś w weekend.

21 komentarzy:

  1. @l0vegom3z
    chętnie będę czytać dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się naprawdę niesamowicie!
    ja bym w sumie poprosiła o informowanie, jakbyś mogła i miała chęci
    @ilysmmyniall

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiło mnie to. Widać już po prologu, że bohaterka ma złote serce. Czekam na więcej.
    Fajnie się czyta, piszesz lekko, więc wszystko jest takie... łatwe, ale zarazem chce się więcej. Czekam na 1 rozdział, @beauxplu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej prolog bardzo ciekawy i niesamowicie "gładko" się go czyta...:3 Mam nadzieję,że za niedługo będzie 1 rozdział + chcę być informowana < #
    @ohmydirtyniall

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny prolog! ♥
    Jestem pod ogromnym wrażeniem twojego talentu, a niewątpliwie go masz <3
    Z niecierpliwością czekam na next ^^
    Oczywiście chciałabym być informowana xx
    @Maja_Horan_

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, piszesz naprawdę bardzo fajnie. Czekam na dalszy rozwój akcji @Stronger_for_u

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jak piszesz.
    Świetny prolog :)
    Czekam na pierwszy rozdział
    @xhidreamerx

    OdpowiedzUsuń
  8. Będe czekać na pierwszy rozdział:* zdecydowanie inny prolog niż te które miałam okazje czytać:*@Katy1469

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczyna sie bosko czytam dalej
    @Faza_Bo_Hazza

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam trochę czasu żeby przeczytać :) jeszcze takiego opowiadania nie czytałam zapowiada się świetnie ;p masz już nową czytelniczkę :* @truskawkowa1d

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten prolog :D lecę czytać dalej x @xXLoveMeBackXx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie.
    @oliwia_malik69 x

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW NIESAMOWITY *-*
    @megatightening

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne, genialne i to naprawde <3 @emili_sd

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY ! @znaleziona69

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo bogate slownictwo
    Ciekawie, pisz dalej xx @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieźle się zpowiada zabieram się za dalsze czytanie :***
    @crazymofooss69

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne :)
    Świetny prolog ♥♡
    @niall_asss

    OdpowiedzUsuń
  19. @you_are_suuuper
    super prolog [: z chęcią będę czytać dalej

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie się zapowiada :) lecę czytać dalej ;*
    btw mogłabyś mnie informować? --> @happy_alexxx

    OdpowiedzUsuń